zky_ Kizlar 37+1 deyim. Ayaklarım çok aşırı şişiyor . Üstüne basıp yürüyemiyorum topalliyorum yürürken . Tamam ödem olur ama bu kadar olmaz. Çokk aşırı fazla şişiyor. Benim gibi böyle bir durumu yaşayan oldu mu ?
almila1723 zky_ tuz tüketimine dikkat edin, bol su için ve yatış pozisyonundayken ayaklarınızın altına yastık koyun
zeymoms3 zky_ benim daha 23 haftadayım sabahları elim ayaklarım şişiyor sonra geçiyor ama her sabah gene oluyor oğlumda olmammıştı kız çoçuğu biraz zor diyolar acaba tuzdanmı bilmiyorum
almila1723 zky_ peki kilolu mu hamile kalmıştınız acaba ? Doğum sürecinde illaki oluyor, bazı hastaların ayakları davul gibi oluyordu gerçekten doğumdan 2 gün sonra düzeliyordu
almila1723 zky_ bu süreçte yediklerinize biraz dikkat edin bol su içinki , sık idrara çıkın. Onun dışında yapılacak çok fazla bir durum yok doğum sonrası yavaş yavaş azalacaklar . Geçmiş olsun
zky_ zeymoms3 zeymoms3 benim ki son ay oldu ve erkek bebek yani bu kadar şişmesi korkutuyor beni. Artık diyorum galiba birgün patlar 🤦🏻♀️
dozkaraca Doktorunuza sorsanız daha iyi olabilir bence doğuma az kaldığı için klasik tuz ödemi olmayabilir.