13 haftalık hamileyim bu akşam çok net hissettim gaz ve ya asla bağırsak hareketi değildi daha öncede hissettim dedim burada pek inanan olmadı bu ara da 2. hamileliğim 5 yaşında kızım var ama kızımda çok geç hissetmiştim benim gibi erkenden hisseden var mıııııı ??? kiloyla da alakalı olabilir çok zayıfladım 53 kilodan 47 kiloya düştüm