mommmmand Kızlar şimdi beta hcg hormonu salgılanmadan. Göğüste hassasiyet kasık ağrısı. Mide bulantısı oluyor mu? Çünkü daha betam yükselmedi ama göğüslerimde hassasiyet ve kasık ağrım var. Sık idrar var Adet belirtileri gibi ama adete 7 gün kala da olmuyordu ¾ gün kala olsa neyse sizlerde nasıldı?
yldzata mommmmand benimde 9 gün var adete. Bendede göğüs hassasiyeti, kasık ağrısı ve sık tuvalete gitme var, oysaki çok su tüketmiyorum bile yada oruçtanmı bilemedim. Bende bekliyorum erken gebelik testi yapmayı. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim