Thesra canim allah herkeze bu duyguyu tatmayı nasip etsin öncelikle çok şükür,, evet suni sancıya gelecek olursak korkulacak hiç birşey yok denildiği kadar değil saat 8 de yatış yapılacaktı benim oğlan geceden sancılanırdı beni saat sabah 5 te yattım hastaneye acilma parmak ucu kadardı suni sancıyı verdiler çok birşey hissetmedim arada sert gitti geldi öğleden sonra 3 e kadar suniyle kaldım 2.5 cm acilma oldu devamı gelmedi mecbur sezeryan oldum ve şuan gayet iyiyim oğlumda gayet sağlıklı...