Adetimin 2. Gününde hormon testi baktırdım hormonlarım normal çıktı ama Estradiol <10 çıktı doktor haftaya yumurta takibine çağırdı olumsuz konuşmadı aslında ama düşük olduğunu söyledi daha önce düşük ve kimyasal yaşamıştım ama ben korkuyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu