alpomm Arkadaşlar merhaba 27 haftalığım. Önceden de mide yanmam olurdu hafif hafif olurdu ama şu son 1 haftadır öyle bi mide yanması yaşıyorum aşırı kötü sanki midemde yara var ne yapsam geçmiyor soda içmek daha yakıyor sütle geçmiyor sizlerde de var mı
Fuunndaaa alpomm benim doktorum bana lonsor 30 mg yazmıştı başka birşey fayda etmedi hatta dün sezeryan ile doğum yaptım sezeryan anında bile mide yanmasından öldüm bittim ilk gecede öyle bugün biraz rahatladım
betus_99 alpomm Benimde çok fazla yanıyor tahin öneririm bir kaşık tahin iyi geliyor biraz zor ama yenmeyecek gibi değil dene istersen
Mavininbiri alpomm Bende de süt, soda hiçbir şey fayda etmiyor. Çiğ patates dışında bir şey etki etmiyor, o hemen kesiyor ancak nefes alabiliyorum