Benim 28. Haftadan beri bebeğim makat gelişti, kilosu da 1 hafta önde gidiyordu hep. Şu an 37. Haftadayım ve doktor hep başlarda döner diyordu daha küçük diye. Ama zaman geçtikçe bebek kilo alıyor yeri daralıyor ve artık dönmesi çok çok zor dedi doktor. Bugün kontrolüm vardı 37+2 deyim bebeğim dönmüş. Bundan 3 gün önce sancım vardı ve 10 dk da bir sancı geliyordu doğuruyorum sandım şehirden uzaktaydım hemen eve geldik ve hemen dediğim 2 saatlik bir yoldu. Eve vardım gelir gelmez duşa girdim sonra uzandım biraz ve sancım hafifledi Bugün ki kontrolde dönmüş ve ben anladım ki o günkü sancıda bebeğim dönüyormuş. Hatta öyle sıkıntılı bir durumdaydım ki kan sulandırıcı iğne kullanıyordum sezeryanda kanı durduramazlar diye ilçe hastanesi beni merkeze sevk edecekti bebek 36+6 da küçüktü ve kortizon kullanıyorum kulağımda bir sıkıntı çıktı 3 hafta önce bu sebeple kortizon kullanmaya başladım ve bu da anestezi almamı engelliyor yani her şey çok riskli ve tersti. O günde kötüydüm eşim ani fren yaptı ve sonrasında sancım tuttu ve o gün dönmüş bebeğim. Biraz uzun oldu ama böyle işte 😁🤍