linamoms2 Merhaba kızlar mayısın 18-19 gibi doğum olabilir, 2. Gebeliğim ilk bebeğim aralık doğumdu hep kışlık almılstım mayıs bebesi icin ne alabilirim ilk doğduğunda uzun kollu giyer bi süre ama sonra kısa kollu zıbın tayt falan mı olsa
3kedili2bebekli linamoms2 tayt bile değil 2-3 yenidoğan takım tulum gerisini hep kısa kollu zıbın aldım