eceinwonderland Süreye bakmadım açıkçası ama en az yarım saat sürmüştür tahminen. Her şeye bakılıyor zaten. Çok şükür bir problem çıkmadı, belki ondan da öyle olmuştur. Tam bana verilen saatte giremedim. Anomali olan hastalar olabiliyor, muayeneler uzuyor, anlayışlı olmanızı bekliyoruz demişlerdi. Tabii dedim. Giriş saatime bakmadım ama çıkışta buçuk olmuştu. Tüm ultrason fotolarını istiyorlar. Ben fetal dna, şeker ölçümü, ikili test gibi sonuçları da yanıma almıştım.