Aaayseeert kız yok ya 1.trimester gerçekten zor evet çok kötü bir durum ama 2.trimester şak dşye birden güzelleşmiyor biraz zamandan sonra normal hayatına dönüş yapıyorsun neşem düzeliyor o ilk psikolojiden çıkıyorsun yavaştan kendine geliyorsun 3.trimester de son haftalar ya bebek ağırlaştığı için zorlanıyorsun kız fazla bişey yok korkma hemen şey diyorlardı 1.trimester nasılsa 3 de öyledir diye valla zerre alakası yok tam tersi bi enerji geliyor oturma isteği gelmiyor sadece zorlayan yerleri yavaştan doğum yaklaştığı için ağrıların ortaya çıkıyor emin ol korkacağın bişey yok benim başı o kadar kötüydü ki aç ağlayarak uyuduğum zamanlardı ama şu hallerime bile bin şükür yani korkmaya gerek yok 🤣