Hirmm Kanamam vardı kızlar geldim kalp atışı vardı bebeğimin yatış yapıldı başına gelen varmı ne olcak nasıl devam edecek bu süreç
kesginn Hirmm aynısını yaşadım bende 7 haftalıktım kanamam vardı 3 gün yatış verdiler progestan + serum sonra çıkardılar gün gün kanamam azaldı 1 ay progestan kullanmaya devam etttim çok şükür birşey olmadı korkma sende canım
Aaayseeert Hirmm bana da 9. Hafta da yatış verdiler kanamadan dolayı tedbir amaçlı büyük ihtimalle . Progestan iğne ve promester iğne kullandım 12. Haftaya kadar çok şükür o günden beridir de bir daha kanama olmadı
orhismommmmmm Hirmm korkma 12. Haftada durduk yere kanamam oldu ve baya oldu iki pet dolusu. Hastanede üç gün yatış verdiler proteston iğne fitil verdiler sonra hastaneden çıktım 1 ay sadece yattım protestona devam ettim
Hirmm Aaayseeert bana iğne falan değilde hap verdiler bide serum peki senin sorunun neydi kanama sebebi?
Aaayseeert Hirmm hastane de bana da boş serum taktılar sıvı desteği için . Bebeğin yerleştiği yerde kılcal damarlar oluyor onlar kanama yapmış olabilir dediler bir de küçücük kanama alanım vardı sana ne dediler peki
Hirmm Aaayseeert bana bişey yok dediler kese iyi bebek iyi ama kan neden geliyor belli değil olabilir diyorlar