Yeniden hamile kaldım diye sevinmiştim direkt beslenmeme her şeyime dikkat etmeye başlamıştım ama yine hevesim kursağımda kaldı, eylül ayında kalbi atmadığı için kürtaj olmuştum bu seferde beta hcg 981 e kadar çıkıp düşüse geçti kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim ne yapacağımı bilmiyorum genetik bir sıkıntı mı var diye endişeleniyorum 1 oğlum var bu arada sıkıntısız bir hamilelikle doğurduğum