Beatitude Merhaba ilk gebeliğim 35 haftalık erken doğum olmasın diye bu ilaçlar verildi bir sakıncası varmıdır bende enfeksiyon soğuk algınlığı yok antibiyotik vermesi doğru mu sizce
dgngr Beatitude oha kim niye bu kadar ilaç verdi? Sorun olmadığı sürece bu kadar çok şey kullanmak normal gelmedi. Progestan zaten düşük riski olanlara verilen bir şey.
gzmnrhal Beatitude imkan varsa baska doktordan randevy al yada saglik ocagina git baska bi doktorada danis çokmuş
Edanur1004 Beatitude 8+5 ı’m idrar yolu enfeksiyonum vardı 4 ay öncesine kadar buscopan kullanıyordum doktor direkt bırakmamı istedi başka bi doktora görünseniz aynı tedaviyi uygun görür mü size
Beatitude dgngr yani sadece nstdeki sancıya göre bunları verdi benim hiçbir şikayetim yok sadece arada kasıklarımda sancı oluyor oda normal bebek aşağıda diye
Beatitude Benim soğuk algınlığım yok herhangi bir su gelmesi falan yok bebeğimde sağlıklı sırf erken doğum olmasın diye bunları vermiş sadece nst’de sancı görünüyor sancıyla rahim açılır denildi biraz endişelendim açıkçası
dgngr Beatitude bence başka doktora söyle kaş yapayım derken göz çıkarmasın. Hastaneyi ara haber ver içime sinmiyo diye ücretsiz başka doktora sevk etsinler
Edanur1004 Beatitude yanlış anladınız başka doktora görünseniz aynılarını yazmayabilir bi gidin aynı tedavi uygulamaz belki
Edanur1004 Edanur1004 3 doktora gitmiştim o zaman acilde iğne yapılmıştı 2 dahiliye doktoruna göründüm hepsi farklı ilaç verdi kullandım çok şükür geçti yaşayan biri olarak çok zordu açıkcası bi doktora sabit kalmayın demek istedigim oydu ama yanlış anlaşıldım