Kizlar 35+5 teyiz bugün iki gündür sol kasiğima ağri atıyor bugünkü biraz daha siddetliydi
Acile geldim nst baktı açiklik yok dedi kalbi iyi atıyor ama kadın doğum doktoruna attı oda demiş bir serumla beraber bebeği uyandırıp öyle nst çekelim belki sancidir ona göre belki sezeryana alacak napicam ben sezeryan istemiyorum haftası da kuçuk