usarnameee Kızlar doktoordan çıktım çok korkuyorum bebeğimin karnında sıvı birikmesi varmış bu neden olur
ayazzz12 usarnameee korkma daha küçük her okuduğunada inanma her doktorada inanma 2.görüş al başka hastahaneden bence
kvsronlerr usarnameee genetik tarama yaptırdınız mı genelde onlarla alakalı oluyor birkaç başlıkta görmüştüm
usarnameee ayazzz12 evet gidicem başka bir doktora ama bienim ikikj tarama testi riski çıkmıştı doktri ultrasonda sorun olmadığını söyledi sadece karnında sıvı birikmesi var dedi
usarnameee ayazzz12 hayır bayramdan önceki hafta tekrar gel dedi ama yarın farklı uzman bir doktora gitmeyi düşünüyorum