bsrm Merhabalar 28 hafta doktora gittigimde bebegimin kilosu 1 kgdu tam olarak doktor kilo alımı az demisti bir hafta sonra tekrar çağırdı ve gittim 1 100 gr olmuş. Normalinde ilk haftalarda düşük ve aşirı kanamam vardı doktorda kilo aliminin yavaş olmasini buna bagliyor. plasentada geçiş hizı bu yüzden yavaş olabilir buda kilo alimini etkiliyor olabilir dedi. Suyu hareketleri iyi ama 34 görürsek rahatlarım dedi ekstra bir stres oldum. Birde 10 gün geriden geliyor ama benim için cok önemli değil ara acilirsa o zaman ciğer gelisitirici yapariz dedi. Bu haftalarda kilosu böyle olup zamaninda dogan ve ileride kilo alan bebek var mı . Belki duyarsam içim rahatlicak
dgngr bsrm 1 kilo bile normal. Korkma. Ev yapımı süt ve süt ürünleri, kefir, yaban mersini veya yaban mersinli activia yoğurt, tahin, bulabilirsen nar, muz ye
esrashnn01 bsrm canım merhaba ben 28 haftalıkken muayene olduğumda doktor 1060 gr olduğunu ve gelişiminin iyi olduğunu söylemişti şimdi bir önceki kontrolle arasındaki kilo artışı önemli bir sonraki haftada yapışan ölçüm evet biraz az çıkmış kilo alımı 28den sonra önem kazanıyor beslenmene dikkat etmeni öneririm bende bebeğime beslenme konusunda yetemiyorum aşırı minyon ve zayıf biriyim o yüzden doktorum beslenmemi önemsiyor sürekli ikaz ediyor 3 ana 3 ara öğün beslenerek ilerliyorum
fatbenya bsrm benim oğlum doğduktan sonra beş ay hiç kilo almadı şimdi gayet iyi şükürler olsun o yüzden hiç sıkma canını. ben bol bol kabak çekirdeği yemiştim tavsiye ederim ❤️
bsrm dgngr muz tahin yogurt tüketiyorum ama activiayö bilmiyordum onu da alıp yiyeyim teşekkür ederim:)
dgngr bsrm rica ederim ben çok yedim bebiş tombiş çıktı benim de tam tersi. Meyve de yedim ben bol bol ne denk gelirse.ceviz falan da ye. Çiğ kabak.
bsrm esrashnn01 şimdi sık sık yiyorum bakalım bu haftadan sonra nasil alicaz . Banada minyon olucak dedi
esrashnn01 bsrm dediğim gibi beslenmeni biraz düzene bindir 3 ana+3 ara öğün beslen mutlaka kilo alacaktır. plasentada bir sıkıntı yoksa mutlaka senden besin alacaktır canım. bu süreçte elinden geldiğince stres yapmamaya çalış o da etkiler. umarım her şey yolunda gider ve sağlıkla bebeğine kavuşursun 🙏🏻🌸
badhomian canım ulturasonlarda 200 300 gr yanılma olabiliyor kprkma sen yine beslenemene dikkat et anormallik olursa doktorun söyleyecektir
Weenie bsrm demir hapı iççç doktoruna sor tabiii 🙏 benimde 28+2 de 1050 gr mdı şuan 36+3 3.275 🐣 üzülme sakınn ama doktor bebeğin kanın ne kadar fazla olursa okdr iyi beslenir demişti ocean demir hapı kullanabilirsin danışıpp tahlil yaptırırr yada sağlık ocağı 🙈
bsrm Weenie suan demir hapı kullanmıyorum haftaya gittiğimde doktora danışayım canım inşallah bende de ise yarar
fatbenya bsrm sıkma canını rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. siz kafanızda hep bebeğim iyi kilo alıyor diye düşünün öyle sinyal verin bebek de kötü düşünmez hem ❤️❤️
bsrm badhomian evet gelisimi bu sekilde az olursa ciğer gelistirici vururuz 34 atlatirsak içimiz rahat eder dedi. Olabilecekleri anlatti ama yinede insan tedirgin oluyor
k86 28 haftamın sonlarına doğru kontrolümdü. 1200 gramdı, ama doktorum bana kilosuyla alakalı hiç olumsuz birşey söylemedi 😳 düşük müymüş yani