Silan-12 Kızlar kesem 6.3 mm bebeği görmedi daha. Bir hafta sonra gel dedi. Korkuyorum. Bunu yaşayan var mı
bmkl Silan-12 Korkmanıza gerek yok ben 5+2 de keseyi gördüm, 6. hafta gittiğimde embriyo görülmedi kalp atışı duyulmadı ama yolk sac vardı. Şükür tam 7. haftada gördüm ve kalp atışlarını duydum.
aybarsotti Silan-12 normal ki , 5. Haftada kese vardı 6. Haftada da bebek o da belli belirsiz. Sonuç olarak doğurdum
gozdeo Silan-12 Canım bende 5+3 haftalıkken gittiğimde kese vardı bebek yoktu doktor 2 hafta sonra gel dedi 7+3 de gittim bebeği gördük çok şükür sende korkma lütfen inşallah görürsünüz bebeğinizi♥️