merhaba ben 16 şubatta
hamile olduğumu öğrendim beta 92.8 idi aynı gün kadın doğuma gittim kese görünmediği için 10 gün sonra gel dedi
bugün tam 10. Gün ve hala kese görünmüyor alttan da muayene etti görünmedi 10 dakika önce tekrar kan
testi verdim beta için sizce beta kaça çıkarsa gebelikte sorun yok demektir