dalyaluna35 Ben haftalik baktırdım. 2 gunde bir baktırmadım, 1 subatta beta 52 ile öğrendim, 7 subatta kontrol baktırdım 972 idi. 15 subatta tekrar kontrol baktırdım 16772 idi. 21 subatta doktora gittim hem bebegi gördük hem kalp atışını duyduk.
dalyaluna35 yamuscuk 128 beta ile yolk görülmesi mumkun degil degerinizin dogru olduğuna emin misiniz? Beta en az 1500-2000ler ustunde kese oluşuyor 128 beta ile kese bile oluşmamış oluyor hemsireyim 10 senelik meslek hayatimda ilk defa boyle bir sey gordum 2 hamilelik yasadim o yuzden soruyorum
yamuscuk dalyaluna35 vajinal bakıldığında görülebildi demek ki bilemiyorum özel hastaneye gidiyorum şu anda 4 aylık oldum bi sıkıntı yok çok şükür
brbrcuu Ben de bir öncekini kimyasal geçirdim 22 Ocak son adet başlangıç tarihim. Bugün olmam gerekiyordu belirti olunca awox yaptım iki tane koyulaştı 🥹 ama daha kan vermeye gitmedim cuma cumartesi giderim gecikmenin 3. Günü falan olacak. Korkuyorum ama ya ☹️ Umarım hepimiz güzel haberler alırız.
dalyaluna35 yamuscuk cok ilginc gercekten meslek hayatimda ilk defa duydum ondan şaşırdım kusura bakmayın ben de hep vajinal baktırdım, saglikla ilerlesin insallah🙏
yamuscuk dalyaluna35 amin inşallah ama bu yazıdan sonra biraz düşündüm sonra bir daha gitmişmiydim doktora ve ulturasonları mı karıştırıyorum acaba diye bi şüphelendim açıkçası ve sanırım dediğiniz gibi ben o zaman ki kontrolleri karıştırmış olabilirim eşime sordum kusura bakmayın gebelik hali unutkanlık :)
ozgegn ecem8 yapmamaya calisiyorum ama kendimi düşünürken buluyorum bazen.insallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi.cok değişik bir duyguymus.kendinden önceye başka bir canı koymak.daha ogreneli bir hafta olmuşken onun icin insanın kendini değiştirmeye çalışması falan