İlk doğumumda sabahtan doktora gitmiştim NST de sancı çıkmıştı çok az, doktor yakında görüşürüz diyip gönderdi.
Öğlenden sonra belden gelen rahatsız edici olmayan hafif hafif sancı yoklamaya başladı.
Akşam olunca uykum gelmedi, midem bulanmaya başladı. İştahım kesildi gibi oldu.
Gece 1 gibi yattım yatağa ve eşim elini karnıma koyduğunda içimden bişey pıt etti. Sonra o sabahki gibi olan sancılarım daha hissedilir hale geldi ve süresi kısaldı ama yine de rahatsız edici değildi.
Bi lavaboya gidip kontrol etme gereksinimi duydum baktığımda nişan gelmişti. Sarımsı kahvemsi içinde kılcal kanlar olan farklı bir akıntıydı.
Hazırlanıp çıktık. Yolda giderken de bir miktar az az suyum geldi. Suyun gelmesi de değişik bir his bence idrar yapıyor gibi ama tutamıyorsun.
Sonrası zaten hastane süreci ☺️
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼