nilaybayram Benim 11+6 yarın 12 olacağım acaba cinsiyeti belli olur mu olmaz mı diye çok merak ediyorum sizlerin kaçıncı haftada belli oldu
yenianne_adayl nilaybayram ben 12+2 de gittim söylemedi 16 haftalıkken söylerim kesin olunca eedi bazı doktorlar kesin olmadan demiyor tahmin bile yapmak istemedi 🤧
parildayanyildiz2 nilaybayram ilk gebeliğimde 11.haftada tahmin etmişti doğru çıktı 2.de tahmin etti 12de 14de tekrar gittim farklı tahmin oldu bidahaki kontrole net olur inşallah göstermiyor bebişim
yamuscuk Haftamda doktorum tahminde bulundu ama Fetal dna yaptıracağımı bildiği için onu yaptır orada net öğreniriz dedi tahmini doğru tuttu
mombeti yildiz93 ikili taramada belli oluyor mu ben de yaptırdım bana bişey demedi doktorum özele gidiyorum
yildiz93 umransag evet canım ikili tarama da nispeten biraz uzun sürüyor ultrasonda ölçümler yapıyor doktor detaylıca bakıyor o sırada gördü. Bebeğimin pozisyonu da uygundu cinsiyetini görebilmemiz için öylece erkenden öğrenmiş olduk