Zeyyynn merhaba evet sağlık ocağında kan vermıştım normal demişti değerler çok az kansızlık var diye , kadın doğum doktorumda da baktırdım değerler iyi dedi , ama zaten aynı zaman da üç vitamin kullanıyorum içinde demir olan magnezyum olan ve bir kaç tanesi daha