vanilya_kokusu_ sizin doğumu merak ediyorum bende sizin gibiyim panik atak çarpıntı var tansiyon düşük sizinde sezaryen sanırsam aynı durumları yaşıyoruz doğumdan çıkıp yazmanız lazım , inşallah selametle kolaylıkla ve güzelliklerle geçer bebeğinizi kucağınıza alırsınız ( Hepimiz ) insallah amınn 🫶🥰😍