yenibaslangic_ Canım sen iyiysen bebeğin iyiyse neden bunun peşine düştün ki? Ben öylesine gittiğim kontrolde 5 cm açıklığım olduğunu öğrenmiştim yine de normal doğum istemedim, sezaryen oldum hiç de pişman değilim çünkü ben iyiyim, bebeğim iyi çok şükür. Normal doğum yapanlardan da çok şikayet duydum. Travma yaşayanlar, vajina genişliğinden yakınanlar, idrar tutma problemi yaşayanlar vs vs. Her iki doğum da zor, önemli olan iyi olup olmadığınız