caglacelik67 kızlar ben girdim, ayrıntılı ultrasona girmeyi düşünmüyordum doktorumun ısrarı üzerine 25.jaftaya denk gelecek şekilde girdim. Doktorun yanında çalışan hemşireler çok kibar ve pozitiflerdi doktor da biraz kadınlarla uğraşmaktan sıkılmış havası vardı ama yine de o da kibardı bence, gayet sohbet ettik mesleğimi sordu, onunla alakalı konuştuk VS.. Yarım saate yakın baktı.. Sonra kalbinde delik olduğunu farkettiği için eşime de bu durumu izah etmek istedi, eşimi ve oğlumu içeri aldı, oğluma adını filan sordu hoş bir ortam vardı yani eşime de gösterdi ultrasonda deliği, korkulacak bişey olmadığını söyleyerek bizi rahatlattı ve 32.jaftada tekrar beklediğini söyledi bu şekilde benim muayenem bitti. Benim şahsi fikrim devlet hastanesinde çalışan çoğu doktora göre gayet güzel davranıyorlar, biraz da bizim tavırlarımıza göre de şekil alıyor diye düşünüyorum.. Ben memnun kalmıştım boşuna özelde 5bin vermeye gerek yok diye düşünüyorum, imkan varsa tabiki verilebilir ama onun yerine bebeğimin bir ihtiyacını gidermeyi daha mantıklı buluyorum. Randevu bulabilirseniz bence tercih edebilirsiniz.