Ya aile hekimliği yaştan riskli işaretleyip il sağlık müdürlüğü arıcak dedi bunlarda arayıp ne zaman müsaitsiniz eve gelcez diyolar ben istemiyorum böyle bişe sırf yaşımdan dolayı ne işi var benim evimde bu durumda olup evine gelmesini engelleyen var mı ne diyimde gelmesinler istemiyorum dedim önceden ebeye ama anlamıyolar gibi