3bebk ben de adet tarşhim neredeyse 5-10 gün gecikti adet olucam diye dışarı çıkarken ped takıp çıkıyordum, sonra içime şüphe düştü test aldım direk pozitif çıktı ertesi günü hastaneye gittim zaten 6+3 dedi kalp atışlarını direk duydum🫶🏻☺️ nasipse size, ben kızımda ilk 4 haftalıkken öğrenmiştim bekliyorduk binevi, kalp atışlarını duymak için üç dört günde bir gidiyordum sürekli😿