bbusra00 bugün sabah gittim canım böyle yaziyordu muayene kağıdında. Doğumum haftaya sezeryan o yüzden sıkıntı değil 😄 ama ilk bebeğimin de kafası haftasına göre ilerideydi senin gibi nasıl doğuracagim diyordum. Doğuramadım😄 açılma ilerlemediği için sezeryana aldılar. Bebeğimin kafası da iri degildi gayet normal bir bebekti. Bence iki haftadan fazla ileride degilse sıkıntı olmaz diye düşünüyorum