bbusra00 merve_tp bu seferde ikisi arasında karar veremiyorum bebek 4 kilo üstünde doğarsa yiğit koyalım diyoruz şakasına 😂😂😂
bbusra00 merve_tp siz neden kemal arası seçtiniz söylemesi daha mı kolay yoksa daha mı uyumlu geldi 😊
merve_tp bbusra00 evet söylemesi daha kolay ve eğer yurtdışına giderse bebiş büyüyünce yumuşak G harfi sorun yaratabilir 😅 ama ikisi de çok güzel