15+4 doktorum cinsiyeti erkek dedi ama ultrasonu 3 saniye falan tuttu ne ben ne eşim göremedik bebeği ultrason kağıdını da vermedi unuttu sanırım bende unuttum çünkü şaşkındım o an sizce bu haftadan sonra yanılma olabilir mi ya benim içimde şuan bi kuşku var çünkü 3 saniyede baktığı için alışveriş için detaylı ultrasonu beklemeli miyim ??