kocak2126 Kızlar beş dk da bir karnım sertleşiyor kasılıyor Druma geldik 1 cm açıklık var dedi şimdi nst ye gireceğim. Sorum şu sizce bugün doğum olur mu bu açıklıkla..
Rmeysa_01 kocak2126 benim neredeyse 1 aydır 2 cm açıklığım var yarın 40 haftalık oluyoruz hâlâ beklemedeyim
queenanne1 kocak2126 ben 2cm açıklıkla 2 hafta gezdim. sonra sancılanıp hastaneye gittim o zaman bile 3-4 cm olmuştu doğurdum.. hemen olmaz bence kişiye görede değişebilir tabii
annekiz6141 Bence olmaz kuzenim 2 cm aciklikla aylarca gezdi ama herkesde de farklı olabilir kiminin çabuk açılır kiminin acilmaz ama sanmıyorum ya
kocak2126 Rmeysa_01 ben iki gün önce 3 dk da bir sancı ile yatışım yapıldı sancı duedurucu ile durdurlar.. Dr sancının duracağını hiç sanmıyordum çok şiddetliydi ve sıktı dedi. O nedenle korkuyorum açıkçası
kocak2126 annekiz6141 ben sancıdan dolayı geldim.. iki gün önce hiç açıklık yok dediler bugün bir cm açıklık ve bebeğin baskısı çok dediler
Rmeysa_01 kocak2126 Vaktinde olur inşallah bende de erken doğum riski vardı ciğer geliştirici iğne sancılarım kesmek için ilaçlar kullandım şimdide açılma olmuyo
kocak2126 queenanne1 ben de sancı oluyor, bugün ilk kez bir cm açılma var dedi.. Nst de sancı orta düzeye çıkıyor.. bir iki saat sonra bi daha çekelim ona göre doğum için yatışa karar verilecek
queenanne1 kocak2126 hastanede olmanız daha tedbirli olur Allah kolaylık ve şifa versin bebişede sizede. nasılsınız?
annebebekelo kocak2126 haftalarımız aynı benimki 2250, kilosu iyi bence maşallah sizin doğsa da çabuk toparlar diye düşünüyorum sağlıkla gelsin🤍 nedir son durumunuz?