Bumah Kızlar ya gibden önceden ödemiştim şimdi kabul etmiyo nerden ödeniyo bilgisi olan var mı? Nette gib yazıyo ama yok yapamadım bi türlü
dgngr Bumah ben kredi kartıyla ödeyip maaş hesabımdan kredi kartıma gönderiyorum. Çoğu maaş kartını kabul etmiyo
Bumah dgngr aaaa demek ki o yüzden önceden banka kartını kabul ediyodu 2 ay falan ödemedim değişmiş demek ki kredi kartım yok 😀 neyse akşam eşimden ödiyeyim çok salakça