gzzz1 Dün test yaptım awox marka çok ince çizgi vardı bugün yaptım çizgi kalın rengi çok çok açık pembemsi duruyor. ⅞ dk da böyle oldu adetime ⅘ gün var gebelik var mıdır? Awox kuruma çizgisi veriyor mu güvenilir mi? 
aydinaleyna61 gzzz1 adete 5 gün kala bu testle silik çizgiyle öğrendim bende ertesi gün kan verdim 225 çıktı beta