Daisyy000 goncalina Oğlumun adı Alparslan. İsmini çok seviyorum çokta beğenerek koyduk. Ama günümüzde yaşanan olaylardan dolayı ‘acaba’ diyorum. İlerde etrafında Türk düşmanı biri olurda oğlumla uğraşırsa diye..
goncalina Daisyy000 ben o açıdan hiç düşünmemiştim sadece biri uzun biri kısa isim, birde Alparslan artk çok konuluyor diye kafam karışık
mlke2906 bizde oğlumuzun ismini Altay koyucaz inşallah çok içime sinen bir isimdi çevremde de garipseyen çok fazla insan var altıay mı diye soran oluyor gülesim geliyor sadece :D sağlıcakla doğsun bebeklerimiz
mlke2906 goncalina kimse umrunuzda olmasın boşverin annesi ve babası sizsiniz siz neyi beğeniyorsanız o olsun sanki 7/24 çocuğumuza bakan onlar olucak
badhomian alpaslan çok güzel isim ama ileride çocuklarınınız sınıfından en az 3 tane alpaslan olucak demedi demeyin çok aşırı pöpüler isim