Merhaba Sivas Numune hastanesinde doğum yapan ya da yakını yapıp tecrübe eden arkadaşlar, doğum sayısı az olursa tek kişi kalınıyormuş. Ben 2 kişi ihtimali üzerinde konuşmak istiyorum. Zor oluyor mu? Gürültü, hijyen vs. bu açıdan ya da başka açıdan tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşır mısınız? Önceki doktoruma sezeryan olmak istiyorum ama bu mesele kafama takılıyor.