2 inci bebeğime 5 haftalık gebeyim ilk hamileliğimde Şeker den dolayı 10 haftalıkken insülin kullanmaya başlamıştım ikinci bebekte de hamile olduğumu öğrendiğim günden beri açlık takibi yaptım ve yüksek gördüğüm için endokrin bölümüne gittim ilk gebelikte takip yapan doktor ama kendisi sürekli Bi kontrol bi muayene olarak ilerliyo çoğu doktor gibi, Hani gittiğimde muayenelik bir durum olsa okey gideyim ama Şeker takibi insülin doz arttırımı yapıyo başka birşey yapmıyo ve ben boş yere para vermiş oluyorum.
Yani anlıcanız benim WhatsApp dan görüşebileceğim gerçekten ihtiyaç olduğunda muayene olabileceğim iyi bir doktor arıyorum.
Gittiğiniz endokrin doktoru ve bu şekilde çalışan var mı?