rumeysa_ttkrky16 Hanımlar önerileriniz varmi güzel tek isimli 28+4 üz 2 oglustan sonra bir prenses bekliyoruz isim karar veremedik :)
sudeli4 rumeysa_ttkrky16 ay bende aynı durumdayım öpmüştün sonra kız bekliyoruz 23 haftalığız bizde ama kız ismi bulmak öyle zor ki inanılmaz hiç birine ısınamıyorum hiç bi isim yakınlık duyamıyorum erkek olsaydı ismini koymsk kolaydı vallahi bak
yagiz_didem rumeysa_ttkrky16 oğluma eşim karar vermıstı ikincisi olursa sen koyarsın dedı şükür kızım olcak benımde onda da oğlum be koyayım dedı aklını celdım annem ne ısterse o dedı Duru koyda Allah nasıp ederse 🥰