jalepone Hem vicdanen rahatsız oluyorum hem de boğazımı tutamıyorum . Gün içinde sürekli tatlılar , çikolatalar, kur meyveler yiyorum bir de ramazan geldi hurmaya sardım iftarda ayrı gün için de ayrı yiyorum ne olacak benim bu sonum ya 😕
Aysima51 jalepone hurmadan korktuğumdan yiyemiyorum ya tetikler doğumu diye onun harici maalesef bende aynı durumdayım sağlıklı beslenmeyi bıraktım sanırım şekerli şeylere düştüm
burcuo jalepone 20.haftadayım, buraya kadar iyi geldim ama şu aralar canım istiyor. Doktor artık şeker isteğin artacak demişti tam da dediği gibi oldu. Çok sıkmıyorum ama canım çok çekerse yiyorum 1-2 parça. İpin ucunu kaçırımca tutamıyorum çünkü kendimi biliyorum
jalepone burcuo ya ramazan da da her akşam farklı tatlı oluyor eşim çok seviyor ben ne yapayım nasıl dayanayım ki 😂