Arkadaşlar merhaba 39.haftanin içindeyim bugün nst ye girdim iki gecedir hafif hafif ağrılarım başladı bir ara şiddetli adet sancısı hissettim nst de 50lerde cıktı. Dogum başlaması için 80 ve üzeri olması gerekiyormuş benim merak ettiğim şu. Normalde 50lerde sancı pek hissedilmezmis ama ben bayağı hissettim 90larda sancısı olup hissetmeyen varmis acaba benim ağrı eşigim mi düşük normal doğuma müsait değil miyim