seymanurkose1997 32+3 haftalık gebeyim dün geceden bu yana hafif kanamam oluyor. Bu şekilde bir durum yaşayan var mı acaba
Fatmanur_0416 seymanurkose1997 canım bence normal değil doktoruna danış ya da yakınsa bir acile görün derim
nezaket02 seymanurkose1997 ben 29 dan beri yaşıyorum hem devlet hem özel takipliyim sebebi yok benimkinin ama dinleniyorum tabi hep
tugcelice07 Yengemde kanama olmuştu hastaneye gittik 2cm açılma varmış sezeryan olmak zorunda kaldı 1 hafta içerisinde