_asellina_ İkili test sonucum az önce baktım sonuç çıkmış kızlar (79.2) değer normal diyor ben anlamadım kızlar yaptıranlar varsa bilgi verebilir mi?
ecemk94 _asellina_ bu değer tek başına bişey ifade etmiyor maalesef. Tüm değerlerin yazılı olduğu bir ortalama var. Doktorunuz ordan yorum yapacak
_asellina_ ecemk94 tamam teşekkür ediyorum e nabıza sadece bu düşmüş 1 hafta geçti üstünden 2 hafta sonra gel demişti doktorum ne zaman gitmeliyim ki öbür sonuçlar çıkmışmıdır