nushhhh maalesef bahsettiğim durum söz konusuysa hiç bi çaresi olmuyor, kremler vs veriyorlar ama yok bana mısın demiyor, kışın ortasında buz küpleri koyardım karnıma, anca o alırdı kaşınmasını, yanmasını, erken doğurmak için dualar ettim, dualarım kabul oldu 38+0 a girdiğim gece, sabaha karşı suyum geldi, garip bi şekilde suyum geldikten sonra tüm kaşıntılarım geçti 😅