Bende oğlunda hastanede verdim bir hafta sonra aile hekiminde verdim aile hekiminden alına topuk kanında oğlumun genetık bir hastalığı ( biotinidaz eksikliği ) olduğunu öğrendik hemen şevkle hastaneye gönderildik hemen ilaç kullanmaya başlandı suan 3,5 yaşında hala kullanıyoruz ve bu ilaç ömür boyu devam edecek evet vermeseydım anlaşılmasaydı sonuçları çok kötüydü kesinlikle verin