hafize02 barbies ilk bebeğim kızdı 13+1 de öğrenmiştim şimdi hamileyim 13+2 de kontrolüm var inşallah bundada erken öğrenirim☺️
Sarpatesinannesi barbies 12+5 te kız demişti doktorum buradaki yorumcuların da yüzde 80 i kız dedi o dönem 13+5 te erkek dedi doktorum 34 haftaligim hala erkek değişebiliyor canım en garanti 16.haftayi falan bekle özel hastane takipliyim bu arada 🌸
barbies sadece1selda yaaa umarım değişmez 🥰 banada 16 haftada genital çıkıntıları tamamlanıyor o haftada net öğreniriz dedi ama tahmimde bulunur musunuz dedim kız dedi öyle inşallah değişmez🙂