Merhabalar Eskişehir’de fetal DNA testi yaptıranlar sonuçlar çıktığında ne denilerek arandınız? İlk gebelikde kistik higromamız vardı ve 18 haftalıkken sonlandırma yapıldı. Şuan 2. Gebeliğim 23 haftalığız. Bugün Eskişehir’de yaptırdığım fetal DNA sonucunun çıktığına dair arandım ama mutlaka yarın bekleniyorsunuz dendiği için içim içimi yiyor ve çok tedirginim. Sonuç alanlar size ne denildi lütfen yardımcı olurmusunuz ?