parla94 Deletedmom_878 bu ay taşınma durumumuz vardı. Ovülasyon takibi yaptım. sadece pik ve ertesi günü değerlendirdik. pikin ertesi günü silikleşme başlamıştı.
emosland parla94 Allah razı olsun kuzum benim Rabbim isteyip dileyen anneliği hakkıyla yapabilecek herkesi nasip etsin🥹Çevremde de gördüm içim yanıyo ortada çocuklar kalıp savruldu mu..Allah hepimizin yardımcısı olsun
parla94 bussraaaeewc Göremedim maalesef ama yerleşme 7-10 gün, hormonların idrara geçmesi de 2 gün sürüyor normal yani. birkaç gün sonra tekrar yaparsınız.
parla94 asellinaaa hayalet çizgi var gibi ama hangi marka bu test dpo kaçtasınız, müjdeli haber alırsınız inşallah
nilruhu emosland  Buda bu sabahki test🥹🙂↔️belirginleşerek yalancı pozitif vermez herhalde awox🤔