Bat 21 Şubat sad 21 ocak Pazar günü bej rengi gibi bir akıntım olunca regl olduğumu sanmıştım ama hala akıntım kırmızıya dönmedi ara ara açık kahverengi akıntı geliyor. Bugün gecikmenin 4.günü çok merak ediyorum ama test yapıp hayal kırıklığı yaşamaktan korktum testte yapamadım. Her kahverengi akıntı görünce regl olcam heralde diye düşünüp o ihtimali aklımdan çıkarıyorum zaten. Daha önce böyle bir şey yaşayıp hamile olduğunu öğrenen oldu mu ?