Papatyam_8 Bebeğim 3-4 gün sonra 2 aylık olucak ama kanamam kesilmedi bitip azalıp tekrardan başlıyor normal mi? Yaşayan varmı acaba?
almila1723 Papatyam_8 normal değil kdh na görünün kontrol etsin bazen içerde pıhtı kaldıysa onlar gelmeye devam ediyor