kardelen0219
Aleyküm selam. Aynı durumları bende yaşadım ama sonunda adet oldum benim gibi biraz kilonuz varsa yumurta tembelliği oluyormuş ve adeti geciktiriyormuş doktorum öyle söylemişti. Ne zaman yememe dikkat etsem düzenli adet görüyorum. Ama bir tık bozarsam dengem de bozuluyor tabi bazen ister istemez stres de yapıyoruz o da etkileyebilir sizi böyle bir durumunuz yoksa. Ama tabi gebelik ihtimalini de düşünmek lazım bir probleminiz yoksa.