Merhaba kızlar. 4-10 şubat arası regl olmuştum. Döngüm 28/29 gün sürüyor ve düzenli. 14-19 şubat arası takvimde yumurtlama dönemi olarak gözüküyordu ve değerlendirdik. Birkaç gündür sağ ve sol kasığımda anlık giren ağrılar var. Dün de belime anlık bir ağrı girdi çok kısa süreli. Göğüslerimde dolgunluk ve biraz hassasiyet var. Midem de tam bulanıyor diyemem ama böyle tarif edemeyeceğim şekilde bir garip. Dün dayanamayıp test yaptım, uyandıktan sonraki ikinci idrardı evde test olduğunu hatırladım ve dayanamadım ancak negatif çıktı. Eğer hamilelik durumu varsa en erken ne zaman öğrenebilirim beklemek çok zor geliyor şu an. Bir sonraki reglim 4 mart gözüküyor ondan sonra yapmam daha mantıklı ama dediğim gibi beklemek çok zor geldi :( Uygulamada şu an 3 haftalık gözüküyor. Sizin 3 haftalıkken hissettiğiniz erken gebelik belirtileri var mıydı?